... II

nej. det är ingen bra dag idag heller. jag är en jävla avundsjuk egoistisk tönt som är precis som republikanmorsan i slutet av "the birdcage". inte när hon är utklädd till man som är utklädd till kvinna, utan precis innan. i dörren. en enda replik.

jag känner mig som världens tråkigaste, gråaste supertönt idag. daglägret är slut om tre dagar. det är bra. på tårna från åtta till tidigast fyra. alltså rejält på tårna. ingen ro, ingen rast. jag ska sova hela helgen. och spela betapet. och vara ett tråkigt jävla helvete.




Kommentarer
Postat av: Jenny

Å...så kom jag av mig. Hittade till din blogg genom massa olika länkar och tänkte att det måste man ju kolla. Vad skulle jag säga, jo, jag tycker om dig. Det kan man kanske få säga fast man egentligen inte känner dig så vidare värst?

2006-08-19 @ 22:51:36
URL: http://grusimaskineriet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0