skolk.

måste gå ut från ANT-lektionen en stund. sist fick den mig att börja gråta. då pratades det om huruvida alkoholism är en sjukdom eller inte. vår lärare ansåg inte det. vi diskuterade en stund, sen var lektionen slut och jag var helt tom.

idag får jag veta en hel del andra akademiska termer hit och dit som inte hjälper mig ett enda dugg. tvärtom. jag vill inte gå in mer på det här.


och fredrik reinfeldt är ny statsminister och jag har svurit hela morgonen. jag är uppriktigt sorgsen, oroad och bedrövad. och lite bedövad.

Kommentarer
Postat av: IKMK

Vem är det som håller i den undervisnignen nu? På min tid fick vi ANT-pedagoger ta över en del lektioner, för att de var så jävla kassa.
Du är stark.

2006-11-19 @ 14:44:17
URL: http://ikmk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0