jokk räddar mitt liv?

hej hej. här är det förkylt. (som vanligt efter första veckan i skolan.) och så svidilar det sådär olycksbådande när jag kissar, så nu har jag köpt tre liter jokk tranbärsdryck och ber till nån snäll högre makt att slippa urinvägsinfektion. min spottsten är bättre. tror jag. jag dör inte av smärta när jag äter, men jag kan känna den.. liten, hård och elak. det är lite spännande. anna i helgen "men den ska alltså sköljas ut med spottet. hur? i små delar eller hel?" hm. aj?

ett av mina favoritljud: hus som knäpper i solen efter en kylig morgon. mm.

jag har startat dagen med att köra några maskiner tvätt och titta på UR. skolfront med jan björklund (rrryyys) och nu tittar jag lite halvhjärtat på ett program om skilsmässor och varför det blir så. och jag ser ett antal pappor som varit så noga med sin egen rätt till karriär och egentid att de inte ser att mamman de delar det här familjelivet med också är en m ä n n i s k a precis som han och som behöver göra annat än barn&hem&barn&hem&barn&
hem&barn&hem&barn&hem&barn&hem och sen inte fattat än flera år efter skilsmässan vad det egentligen var som gick snett. nån pappa har faktiskt fattat och ångrat sina gamla prioriteringar, men allt jag kan tänka på är att jag verkligen förstår henne, hon som kastade ägg på sin mans bil när han skulle åka till jobbet istället för att faktiskt göra som han lovat och ha barnen i e n dag, så att hon skulle få göra något annat en stund. MORRRRR.


mer UR nu. jag älskar UR.


hej.


Kommentarer
Postat av: Deafwebsites

Nice security code. Does it work?

2010-09-27 @ 13:02:42
URL: http://deafwebsites.xanga.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0