jokk räddar mitt liv!

no more olycksbådande svidil! och imorgon är det dags att köra hårt i skolan igen. fyspass på morgonen och sen impro hela dagen, tror jag? fint.


lite komihåg till mig själv: sluta tjata på anna att hon ska komma hit. om jag håller käften kanske det blir av?

jag och stefan har precis ätit jordens lösaste lasagne. jag är ganska rastlös. jag halvtittar på morden i midsomer. imorgon flyttar min mamma till kiruna med sina sista prylar! det är riktigt häftigt. vidare har jag idag beställt lite roliga grejer till mig själv och till sofia i kulklapp. jag kan knappt bärga mig! när min del av beställningen kommer ska jag bjuda alla jag tycker om på ammrreekanska pannkaker.
nej. jag bara ordbajsar. jag vet inte. jag hade något jag vill säga faktiskt, men jag orkar inte. dags för tandtråd, mordupplösning och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0