medicin.

"hej farbror doktorn. om ens tunga svullnar upp på undersidan så fort man äter, och det spelar ingen roll v a d man äter, vad är man då för slags sjuk?"
"jo, då har man en inflammation och spottsten, för att det ska bli bra igen ska du äta en penicillinkur och syrliga karameller"

tråkigare medicin kan man ju få ordinerad.
                                      medicin.


jag har nu gått i skolan i fem dagar. det är så himla fint! hejhejhej, efter fyra ganska röriga eftergymnasiala år har jag liksom kommit på rätt köl. så känns det. this is where i want to be! vi i klassen är ju inne i gemytfasen just nu, men jag tycker nog ändå att jag kan säga att det känns som ett riktigt fint gäng. och jag har hittat några guldkorn att förtjusas i.
alltså, i stort är det så underbart att vara åsa just nu. vilket jävla lyxliv jag lever! jag går utbildningen jag vill, jag bor i en fantastisk lägenhet som verkligen känns hemma, och jag bor där med världens bästa man! jag har världens bästa vänner, jag känner mig sinnessjukt tillfreds.

det är ju lite läskigt att ha det så bra. då finns det massor att förlora. men jag försöker att inte tänka så. bara njuta. nu.

nu ska jag äta pizza till frukost, helt i linje med mitt kära livsmotto.

puss!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad fint det låter! Både med karamellerna och livet! Jag är glad för din skull!!

2007-09-03 @ 20:28:27
Postat av: Idarnicoline

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2010-05-07 @ 13:40:46
URL: http://idarnicoline.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0