dödendödendödensdöd.

jaha ojsan, har det gått två månader sen jag skrev något här sist? det är visst så. ojoj. hur gick det med överraskningen kan man undra? ooo, men jag orkar inte skriva om det, för jag är så sinnessjukt slut. vi jobbar med etyderna nu (etyd = kort stycke ur en pjäs, teatertvåorna regisserar ettorna varje hösttermin) och det är jobb. ojoj. jag är så trött att jag somnar så fort jag lägger huvudet på kudden. en blinkning sen är jag helt borta. inatt drömde jag att jag åt en påse godis, jag skulle precis stoppa en sån lakritskrita i munnen, vaknar med ett ryck och upptäcker att jag har min ena öronpropp i munnen. smaken av öronvax kan verkligen väcka en på en tiondels sekund! mm. sömn. sömn är centralt. jag somnar på bussen från skolan. sen somnar jag framför teven när jag kommer hem. jag vill bara sova sova sova hela tiden. idag började jag nästan grina när jag tänkte på att jag måste vara i mölnlycke klockan 0700 på fredag. jag kommer behöva gå upp senast klockan sex.
gissa vad jag ska göra i helgen?
sen börjar jag nästan grina när jag tänker på att när det här med etyderna är över och jag äntligen kan vila så kan jag inte vila för då är det dags för julkurs! åå. peppen är inte så hög just nu. tråkigt tråkigt tråkigt. det blir säkert bättre när vi är på plats. hoppas jag. fan. jag kom just på att jag inte har tvättat på två veckor. jag kommer inte ha några rena trosor kvar i övermorgon. kommer jag hinna tvätta imorgon? nejnejnej. för vi jobbarjobbarjobbar.

nej, sova kanske? usch. när jag blir såhär trött får jag en massa dumtankar. att jag ser ut som en köttbulle med fyra stickor som spretar ut åt varsitt håll t ex. och att jag är jordens tråkigaste tjej. och att stefan säkert skulle vilja vara ihop med nån annan egentligen, men han är ju så snäll, så han stannar här liksom därför. dumdumdumihuvudet.

sova. nu. på en gång.

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHAHAHAHA! Öronpropp i munnen. Du är bäst.

2007-12-13 @ 13:26:23
URL: http://partaj.blogg.se
Postat av: Sofia

Åh, nya bilder i bilddagboken och nytt blogginlägg! Fint! Nu vet jag att du lever. :)
Jag hade kunnat skriva typ samma sak själv just nu (förutom det där med öronproppen.) Jag är trött trött trött och vill bara sova sova sova. Fast jag tänker inte missa dina etyder! :) Och om du skulle bli typ övertrött eller sova så mycket i helgen att du får massa energi över så borde du komma hit. En julklapp ligger här och väntar på dig!
Puss å kram!

2007-12-13 @ 21:51:47
Postat av: Anna

Haha, gjorde du inte det en annan gång också? Åt på öronproppen...?

2007-12-14 @ 17:35:23
URL: http://nanannan.blogg.se
Postat av: Emilhedda

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2009-09-18 @ 14:46:16
URL: http://emilhedda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0