ojojojojhurskadetgå??!!

dagen idag startade med lektion med k-g som satt och myspöste i sin kateder för att han visste vilka i klassen som kommit in eller inte. jag försöker andas andas andas andas. det kan man glömma bort att göra ibland. för att hålla drygtankar borta medans jag väntar på att ha ett naturkunskapsarbetesamtal med wil coppen (jag måste skriva hela namnet för att det är så tufft!) läser jag jojos gamla helgondagböcker för att de brukar få mig på oerhört bra humör (berits_pasta på helgon.net, läs och njut och må fint.)

igår lekte jag hos sofia nästan hela hela dagen. det var riktigt fint och nu ser jag fram emot sommarlov och mer sånt där förstaklassigt häng!

skola. jag kommer kanske få en tvåa? det tippar jag på. men jag har fått ut det jag ville av det här året. dvs, sluta vara rädd för människor, börja må bra igen, och ta reda på om jag fortfarande tycker teater är kul eller inte.

den nionde kommer ivan hit. vi ska härja på liseberg, bada och leka i slottskogen. min lillebror är världens bästa åttaåring.

back to berits_pasta!

Kommentarer
Postat av: Nanannis

Ååå, du är tillbaka! Ibland får jag för mig att du glömt ditt lösenord till bloggen eller så...
Härligt att du fått ut vad du ville av KD-året. Jag längtar förresten till föööreställningen nästa vecka :)

2007-05-23 @ 13:16:49
URL: http://nanannan.blogg.se
Postat av: Sofia

ja! mer sånt häng! mycket mer! vi har en del att ta igen hörru
vad skönt att du känner så där inför skolan! (Om du verkligen känner så?...) Jag tycker det är jätte bra att unnat dig ett sånt år!!
tänk om k-g läser??

2007-05-28 @ 22:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0