självömkan buhubuhu.

idag på repetitionen råkade jag hamra med en hammare jättehårt på mitt pekfinger så det blev alldeles svullet och rött, min monolog kändes pissbajs och mina scenkläder fel. sen har jag dåligt nykterhetsrörelsensamvete för att jag av olika anledningar inte kunnat engagera mig tillräckligt och så har jag en del ledsenhet i kroppen och jag har drömt igen att  jag inte kom in och jag känner mig ganska fel och konstig i största allmänhet, jamen liksom som att jag är för mycket och för lite vid olika och inte så tajmade tillfällen, liksom spretig och vevig och högljudd och lågmäld och genomsur och det känns lite som när jag bara gömde mig i soffan hela sommaren och det är ju inte så bra så jag går nog hem till sofia nu.

Kommentarer
Postat av: Sofia

klen tröst kanske.. men jag hoppas klänningar löser något! Och tummen såg faktiskt helt ok ut tycker jag.. :)

2007-05-28 @ 22:31:23
Postat av: Emma

Vad är det du har sökt? Jag är så nyfiken! kram

2007-06-02 @ 13:13:09
Postat av: Evangeline Lilly

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.

2008-01-16 @ 03:31:56
URL: http://evangelinelilly.blogspot.com
Postat av: Miss Gallery

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

2010-10-11 @ 14:26:08
URL: http://www.miss-gallery.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0