han räddade mitt liv idag.

han räddade mitt liv idag. .. med lasagne och finprat. imorgon ska jag göra allt jag skulle gjort idag. imorgon blir en bättre dag. imorgon är det sex dagar kvar tills stefan kommer hem. jag längtar mig nästan sjuk. klockan är snart halv tre. på teven är det prisonbreak. på helgon vankas det dagbok från ett år två år tre år fyra år tillbaka. jag är en naveldykare så jag tycker det är spännande. men nu ska jag faktiskt borsta tänderna. sova. morgondagen ska resultera i mer än femtio nya posebilder. och jag kommer inte ta bort min facebookanvändare. jag är alldels för addicted. till er som fortfarande står utanför: don't go there.

Kommentarer
Postat av: Anna

och nu kommer du med varningarna...suck

2007-10-11 @ 08:41:56
URL: http://nanannan.blogg.se
Postat av: Anna

Förresten jobbar du på jättefint idag :) Ibland kan man vända på kastrulllen och vispen sitter fast i spenaten, så är det bara. Och man kan knacka på moset. Fast ett basebollträ i sängen är kanske lite väl... Men det är väl för att jag är så konservativ.

2007-10-11 @ 15:08:15
URL: http://nanannan.blogg.se
Postat av: sophia

Jag hittade dig mitt gull, nu ska jag ut och gå en promenad i min ensamhet fast jag är sjuk. för jag känner mig lite ensam och vill inte vara hemma när jesper kommer. vi är itne riktigt överrens. kanske ringer dig när jag är ute.. puss på dej

2007-10-15 @ 16:07:20
URL: http://sommarlangtan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0