home sweet home

                          det är inte helt fel att komma hem igen efter tolv dagar och hitta det här på köksbordet!
                                        home sweet home
tack, sofiagullet! du känner mig väl :D.

nu är jag hemma igen. 22 timmars bussresa överlevdes ännu en gång. klev på fyrans spårvagn och kände mig mer underlig än när jag kom hem från kambodja. det är ju lite konstigt, kanske? eller så inte. innan jag åkte tryckte jag på göteborgspausknappen, och när jag kom hem körde playknappen igång, så kanske inte kanske inte kanske inte.'
nå, paris. det var fantastiskt. så jävla fantastiskt fint. jag är för trött för att gå in på detaljer, men yeah! jag går i en bra klass, riktigt bra. tinou&lelle är fantastiska människor och pedagoger. och jag tycker har lärt mig tycka om paris.
komma hem, sätta sig på fyran, ner i tvättstugan, iväg till willys, köpa bröd mjölk messmör, hem, ringa sofia, ringa mamma, prata med mormor, ringa chrissy, ringa simon, kolla couchsurfing.com, nytt mejl från stefan och james som han bor hos (i en sån där silvrig husvang i den nashvillska obygden), duscha, skita, äta börja landa landa landa.

oj. jag har glömt bort mitt te. nu är det kallt.

min hjärna funkar inte riktigt, som sagt. jag är sinnessjukt trött. igår tänkte jag "åå, va skönt att få komma hem och sova i ett rum för sig själv så man kan få somna i rimlig tid". nu sitter jag här och bara "ååå vad ensamt, hur ska jag kunna sova utan att ha någon att säga gonatt till?"
jag vänjer mig nog. och någonstans är det faktiskt lite skönt att vara ensam. lite.

det börjar bli dags att knyta mig nu. för de som vill ha lite bättre koll på paris, kan man kika i min bilddagbok, för jag tror inte det blir någon utförlig beskrivning här.

godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fint att ha dig hemma igen! <3

2007-10-07 @ 20:43:03
Postat av: EMma

men vad är egentligen lösenordet till din bilddagbok?

2007-10-08 @ 21:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0