findagen.


                                                        findagen.
                                                          ett fint sätt att starta dagen på.


amrrekanska pannkaker i min fina fina hjärtstekpanna. sen blev dagen bara bättre och bättre. häng med sofia på ett nästan tomt naturhistoriska. äta take awaymat under ett träd i regnet, fika på café publik sen, där ebba med vän plötsligt dök upp, mycket trevligt, och sen bio och mer prat prat prat. sofia, i love you! jag kommer överleva stefans usaresa eftersom du finns! :*


nu trött. nu sova. 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åååh! Ja, en riktigt fin dag. Varför har vi inte sånna dagar oftare? Jag hoppas på många sånna nu när Stefan är borta då.. :)
Förresten gick det bra i skolan idag...
Puss å kram!

2007-09-03 @ 20:25:44
Postat av: anna karin

en av mina favvotanter på min gamla skola lärde mig en sak. hon tyckte jag skulle sprida det. hela visdomen lyder, - skjut inte upp det som tar mindre än en reklampaus att göra. så nu ta r jag mig i kragen:)
så åsa nu är det dax för payback, fika nästa vecka hos mig? välj själv en dag.
kram

2007-09-06 @ 09:13:36
Postat av: anna karin

och förresten hade steve stått och tittat jättelänge på stefan inne på nått ställe där båda var utan att komma på varför han kände igen honom.nån kille med skägg?

2007-09-06 @ 09:16:19
Postat av: anna karin

inte torsdag en annan kväll

2007-09-17 @ 19:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0