önska mig.

önska mig.
jag önskar mig: att det fanns en funktion på min teve som var att jag skulle kunna ställa in den på att stänga av sig så fort jag somnat. då skulle jag kunna ha den på och ligga och slöglo tills jag däckar, och då skulle den slockna direkt och inte störa mig, och det skulle bli liiite lättare att somna när stefan inte är hemma.

ja.
jag vet.
jag är ett mjäk.

men idag har jag känt en känsla av nackamast, och det är inte så himla angenämt faktiskt. förmodligen är det för att jag sovit så sjukt lite. but still. inte kul. ge mig ryggkli, min drömteve eller något att söva mig med, tack!

Kommentarer
Postat av: Therese

Många TV:n har en sleep-funktion där man kan ställa in hur länge den ska vara på. Det brukar jag använda på kvällen ibland, ställer in den på 60 minuter och då stängs den av efter jag somnat.

2007-09-28 @ 19:56:23
URL: http://tevvie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0