jag sitter...

i soffan och rapar kexchoklad som jag smulat i mig efter att helt öppet och ärligt snott den från skrivbordet (du kommer få en ny stefan)

idag är dagen då vi jobbade vidare med orgelprojektet (ta ett gäng show och skådettor, släng ihop dem i en grupp, ge dem ett orgelstycke och ett tema och låt dem knåpa ihop en koreografi) mitt huvud höll på att explodera den sista timmen. jag tror inte det här med askoola orgelstycken är riktigt min grej. nu går det på repeat i min hjärna. jag vet inte vad jag ska göra för att få bort det. det är fin grupp att jobba i i alla fall! tack&bock.

jag är så trött att jag vill dö. men jag har en disk som luktar gammal kattmat som står och skriker på mig ute i köket och jag måste diska den för imorgon får jag finbesök av eva snigelfot. fantastiskt fint. vi har bildat ett band. En svängom med Jerome. vi byggde våra två första hits igår hemma hos henne, den ena heter murpanna och den andra "jag ska föda dig" (ja, sophia, det är en hyllning till dig!) imorgon ska hon komma hit och klämma på min bas. sen ska vi bjurra varandra på våra favoritchips och lyssna på solveig och NKOTB.

jag är kall om fötterna. jag hittar bara min ena toffla. den andra är försvunnen i kaoset som råder här hemma just nu. på tal om hem: tänk om tänk om tänk om jag får bo i sandras lägga i tre månader! särboliv vore ju koolt. när man bor på cykelavstånd. inte annars.

disk disk disk. jag ska spela sims först. alltså: jag kommer aldrig diska min disk. aldrig aldrig aldrig. kanske möjligtvis på fredag.

jag vill äga min tid.




som avslutning bjurrar jag på den här fina bilden på mig i skidbacken på julkurs. fotografen heter sten och är snäll.
jag sitter...

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hade ju kunnat komma på disk-dejt... Ses sen! :)

2008-01-10 @ 13:52:39
URL: http://nanannan.blogg.se
Postat av: Therese

men du ser, vi tänker ju likadant. jag hade disk som väntade på mej när jag kom hem från övik efter två veckor liksom. kvällen innan jag skulle åka hade jag så himla mkt annat som verkade mycket roligare än att diska.
totalt hopplös.

lätt att jag hör av mej nästa gång jag kommer ner :)

2008-01-15 @ 21:17:00
URL: http://ninjapirat.blogg.se
Postat av: Sten Strandberg

Men där ser man, där är ju min bild i alla fall :)
Du är också jättesnäll och det vet du!

Har lagt till din blogg i mina favoriter nu, så vet jag vad min gruppledare har för sig. Nån gång syns vi väl på nåt mer unf-arrangemang, om inte annat på nån fler julkurs!

Ha det bra!

2008-02-12 @ 01:36:07
Postat av: Lauritsastrid

Really great site man!!

2009-03-26 @ 08:40:34
URL: http://lauritsastrid.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0