nu jävlar blir det andra bullar!

jag tänkte "hej, jag är glad, jag borde blogga när jag är glad för omväxlings skull!" men så inser jag att jag är alldeles för trött. inte för att jag är slutshasad i själen, utan för att jag har haft en fin dag i skolan med orgelprojekt och många fina färger, och sen en fin kväll med fina vänner. så jag ska nog sova istället. men nu vet ni att jag inte är sur och gnällig jämt! men det är då jag brukar sitta med datorn i knät. och bloggen är ett fint stället att gnälla av sig på.

jävligt snart ska jag pierca septum btw. peppen är hög! jag kommer bli så h i m l a f i n!


jättegodnatt!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hmm, sorry... jag fick bekanta i USA att gå och köps den till mig... har du testat att bara google på My so called life dvd eller något? Tänker att du säkert hittar den på internet =)

2008-02-08 @ 20:32:33
URL: http://dorleen.blogg.se
Postat av: Malin

Jag vet inte, försökte ju förklara för Thomas men han tyckte det lät som grekiska ;) Är kanske inte så pedagogisk.

Haha. Ja, men jag känner mej faktiskt lite stolt nu när jag ordnat allt så bra för mig. Men det sitter långt inne att klappa sig själv på axeln antar jag. Tur att andra kan göra det åt mig! Tack! ;)

Mmm. Mata henne tills hon spricker! MOHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH! Kände verkligen när jag skrev det inlägget att du kanske var den enda i världen som förstod vad jag menade :) Helt otroligt att vissa saker påverkar en lika mycket idag som de gjorde för typ 10 år sedan. Att jag så gärna vill ha koordination och vara tjejjig och skutta runt, fortfarande!

2008-03-02 @ 20:50:30
URL: http://partaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0