jag har spolat ner carpe diem i toaletten.

jag har spolat ner carpe diem i toaletten.
så jävla moget att skita i allt och stanna hemma från skolan och inte städa
som man hade tänkt utan istället plocka fram sin gamla fjolliga ögonskugga
och ta posebilder hela eftermiddagen. VERKLIGEN skitmoget. VERKLIGEN
hej jag är 23 år. verkligen verkligen verkligen.

mattias har ringt mig och sagt at jag är helt normal. tack! det behövde jag efter att ha hängt på facebook i tusen timmar och tittat på gamla ludvikamänniskor och insett att högstadiet aint over. inte gymnasiet heller. jag känner mig genast som ett freakyfreak och totalt missanpassad och inte särskilt välartad. nu ska jag gå ut i min freakyfreakögonskugga och ta buss 18 för första gången i mitt liv och träffa göllet och laga mat. jag vill verkligen inte gå ut, men jag ska vara tuff och göra det ändå. när jag kommer hem ska jag ta bort min användare på facebook with no regrets.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad är det för fel på facebook nu då? ;)För många jobbiga gamla bekanta som dyker upp?

2007-10-11 @ 20:22:47
URL: http://partaj.blogg.se
Postat av: åsa

exactly, mowli.. men jag har förlikat mig med det. måste.ha.facebook.!

2007-10-11 @ 23:06:21
URL: http://asakarin.blogg.se
Postat av: Boffo

Åsi-Påsi! Jag börjar bli lite orolig nu. Sluta se så heterofjollig ut! Jag vet att du älskar Stefan och allt, men ändå, snälla bejaka något annat än heterofjollighet! Tack!

2007-10-12 @ 14:44:29
Postat av: Jimmelisa

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2010-01-15 @ 13:43:29
URL: http://jimmelisa.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0